Laptop igénylése 5. és 6. évf. tanulók részére
Az RRF-1.2.1-2021-2021-00001azonosítószámú " Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt keretében eredményes közbeszerzési eljárást folytatott le a Klebelsberg Központ és a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt., melynek köszönhetően ismét több ezer darab notebook kiosztása valósulhat meg 2024 tavaszán. Örömmel értesítjük, hogy 2023. november 30- ig elérhető az 5. és 6. valamint a 9. évfolyamos diákok szülei/törvényes képviselői számára a regisztrációs lehetőség az RRF-1.2.1 projekt keretében kiosztásra kerülő, oktatási célú, személyes használatú notebookok igénylésére.
Iskolánk 5. és 6. osztályos tanulója jogosult arra, hogy ingyen, személyes használatra egy laptopot kapjon. Ez nem történik automatikusan, azt önnek, mint törvényes képviselnek igényelnie kell. Az igénylés regisztrációval lehetséges itt a KRÉTA felület TESZEK moduljában.
Ezzel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
A szülők 2023. november 30-ig tudnak regisztrálni a KRÉTA Rendszeren keresztül.
Hogyan? Így:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=75104834
https://www.youtube.com/watch?v=yCMUdwphQWw
KRÉTA TESZEK - Szülői regisztráció folyamata a böngészőprogramban - YouTube (a videó tavaly készült, ezért mondják benne, hogy 9. tanuló, ami most a 5 és 6. évf. érvényes)
Iskolánk KRÉTA rendszere itt (is) elérhető:
https://szabo-magda-reformatus-altalanos-iskola2.webnode.hu/kreta-e-naplo/
vagy mobil applikáción.
Az eszköz igényléshez szükséges regisztrációs folyamatot csak szülői, gondviselői jogosultsággal lehet elindítani, tanulói belépéssel nem lehetséges! A regisztrációt csak a törvényes képviselőnek beállított szülő, gondviselő tudja végrehajtani!
A regisztrációt minden esetben az a szülő végezze el - saját adatainak megadásával -, aki átveszi majd az eszközt az intézményben! Abban az esetben ha a regisztrációt végző szülő akadályoztatva van az átvételben, akkor mindenképpen szükséges egy meghatalmazás annak a személynek - házastárs, családtag esetén is - aki az intézményben átveszi az eszközt!
A regisztrációs felületen mindig a saját - a személyi igazolványával egyező - adatait adja meg, ne pedig a gyerekének a személyes adatait!
Az eszközt a regisztrációt benyújtónak kell átvennie , személyes dokumentumok bemutatásával. Ha a kiosztáskor nem tud az eszközért jönni, akkor meghatalmazást kell adnia annak aki majd átveszi (18 éven felüli személy). A meghatalmazás itt a TESZEK rendszerből lesz kinyomtatható, amit eljuttatunk a meghatalmazónak. Tehát, egyszerűbb, ha az a szülő / gondviselő regisztrál, aki nagy valószínűséggel majd be tud jönni az eszközért.
Az eszközigénylés azzal válik véglegessé, ha az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem szövegek melletti jelölőnégyzeteket kipipálja, majd a REGISZTRÁCIÓ BENYÚJTÁSA gombra kattint.
Bővebben, pontos útmutatót az alábbi linkre kattintva kaphat:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=75104834
Amennyiben nem sikerül a regisztráció nov. 22-ig, kérem jelezzék a titkárágon, vagy az osztályfőnöknek. Akkor egy közös szülői értekezlet alkalmával segítünk önöknek.
Kérjük, hogy a határidőket tartsák be, mert aki a megadott időn belül nem regisztrál, annak gyermeke nem fog laptopot kapni, ami nagy kár lenne, mert oktatási feladatok megoldására kell majd használniuka jövőben. Aki itt és most nem igényli, annak saját forrásból kell biztosítania az eszközt gyermekének.