Tanulói laptopok beüzemelése
Tisztelt Szülők és Diákok!
Megérkeztek iskolánkba az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" projekt keretében kiosztásra kerülő laptoptok.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a - gondviselők által igényelt - laptopokat várhatóan 2024.06.12-én 16.10- 17.00 óra között kizárólag azon törvényes képviselők vehetik át, akik részéről az igény benyújtásra került.
Amennyiben nem sikerül átvenni a fenti időpontban, az iskola titkárságán megtehetik nyitva tartási időben.
Amennyiben az igényt benyújtó törvényes képviselő nem tud megjelenni a megjelölt időpontban, úgy a "meghatalmazás" formanyomtatvány kitöltésével veheti át a törvényes képviselő által megjelölt/meghatalmazott személy az igénylelt digitális eszközt.
A használatba kapott laptopokat az első használatba vételkor be kell állítani. Ez néhány egyszerű lépésből áll.
A Windows-t kétféle módon lehet beállítani.
1. Microsoft fiókkal való használat
2. Helyi fiókkal való használat
A bemutatott példa helyi fiókra állítja a Windowst.
Az alábbi linkre kattintva elvégezhető ez a művelet:
Minden tanulónak ingyenesen jár az Office 365.
Mindössze egy Kréta belépési azonosító (tanulói Kréta) és egy e-mail cím szükséges hozzá.
Ennek a leírását innen lehet letölteni:
Az eszközök kezelésében, beüzemelésében, javíttatásában a szerződési feltételek az elsődleges irányadók. Az iskola nem üzemeli, javítja a gépeket, csak jelenti a szervízelési igényt. A laptopot az eredeti csomagolásban kell behozni az iskolába.
Ellenőrzési joga és kötelezetsége van az intézménynek, az eszközért a Gondviselő felel.