Tanulói laptopok beüzemelése

2024.06.05

Tisztelt Szülők és Diákok!

Megérkeztek iskolánkba az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" projekt keretében kiosztásra kerülő laptoptok.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a - gondviselők által igényelt - laptopokat várhatóan 2024.06.12-én 16.10- 17.00 óra között kizárólag azon törvényes képviselők vehetik át, akik részéről az igény benyújtásra került.

Amennyiben nem sikerül átvenni a fenti időpontban, az iskola titkárságán megtehetik nyitva tartási időben.

Amennyiben az igényt benyújtó törvényes képviselő nem tud megjelenni a megjelölt időpontban, úgy a "meghatalmazás" formanyomtatvány kitöltésével veheti át a törvényes képviselő által megjelölt/meghatalmazott személy az igénylelt digitális eszközt.

A használatba kapott laptopokat az első használatba vételkor be kell állítani. Ez néhány egyszerű lépésből áll.

A Windows-t kétféle módon lehet beállítani.

1. Microsoft fiókkal való használat

2. Helyi fiókkal való használat

A bemutatott példa helyi fiókra állítja a Windowst.
Az alábbi linkre kattintva elvégezhető ez a művelet:

Minden tanulónak ingyenesen jár az Office 365.

Mindössze egy Kréta belépési azonosító (tanulói Kréta) és egy e-mail cím szükséges hozzá.
Ennek a leírását innen lehet letölteni:

Office 365 beszerzése

Az eszközök kezelésében, beüzemelésében, javíttatásában a szerződési feltételek az elsődleges irányadók. Az iskola nem üzemeli, javítja a gépeket, csak jelenti a szervízelési igényt. A laptopot az eredeti csomagolásban kell behozni az iskolába. 

Ellenőrzési joga és kötelezetsége van az intézménynek, az eszközért a Gondviselő felel.


Bocskai István Református Oktatási Központ  Szabó Magda Tagintézménye
Dunaűjváros, Bercsényi u.10.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen!